Egot...

kan behöva sig en kick ibland. I helgen har jag fått möjligheten att verkligen ägna mig åt Martina. Tillsammans med min bästa vän Hanna åkte jag till huvudstaden med höga förväntningar. Hannas barndomsvän Linn höll med husrum och sushi, helt underbart! På lördagen fick jag uppleva min julklapp i form av dansgruppen Bounce på Orionteatern, om ni får möjligthet att se den föreställningen, ÅK! Trots att vi var supermätta efter thaimat från Ko Pang Yang så gick det inte att stå still och dansa fick vi även senare på kvällen vid ett låångt besök på Kvarnen. Oj,oj jag är fortfarande trött...

Per och Prima fick klara sig utan mig, ja Prima fick till och med lite semester hos familjen i Nyköping. Även om hon spelade ut hela sitt register,från lugn sällskapshund till galen rottisvalp i stor förpackning, så tror jag att alla var nöjda med helgen. Nu ska vi gå över tiill Hanna med älgfärs som hennes pappa skickade med oss och semlor från dagens "Socionomdag" som jag var med och arrangerade.






Prima o jag tränar ligg, stanna kvar i köket.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack min älskade vän för en underbar helg!

2009-02-26 @ 16:40:09
Postat av: Sofia

Vad skönt för dig! Jag ska lämna bort vovvarna på ons till lördag till svärfar. Jag fick ett jobb i veckan så jag har fullt upp i hjärnan kan jag lova. 50% jobb, 125% skola. Phu hur blev det så? Ev. ska vi köra sök i Björkvik med skottlossning på lördag, vill du med så är det bara att du hör av dig senast torsdag via sms eller mejl. [email protected]. Det blir på lör eftermiddag i så fall. Kan du hälsa det till Lovisa också tror du? Kram kram

2009-03-01 @ 19:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0