Flyttartagen!

Yes, vi är tagna av flytten som ska gå av stapeln i morgon. Prima är uppgiven, ingen bryr sig och gör någon det så är den bara stränga och konstiga. Dessutom har våra 57 kvadrat halverats på grund av alla lådor så det finns ingen plats att vara på utan att vara i vägen. Jag uppmärksammade Primas sorgsna blick och bestämde mig för att ta ut tösen i parken för lite uppletande. En leksak och en petflaska fick bli föremålen för Primas nos och hon for ut i en härlig fart. Överlycklig Rottweiler hittar flaska, springer mot matte, viker av...MEN matte har ett ess i rockärmen, eller snarare jackfickan, ÄLSKLINGS LEKSAKEN!! Tjoho, jag kommer matte!

Ett riktigt lyckat "pass" hade vi som sedan avslutades med lite träning av apportering av apportbock. Det gick fint, vi var för en gång skull ett team. SÅ skönt med tanke på allt strul som varit. Strulet som vi ska få experthjälp med nästa vecka när vi hälsar på Anna och Agneta. Jag kommer antagligen inte vara anträffbar på torsdagen för då har vi grillats ordentligt!

Ska försöka uppdatera lite bättre nu, om Internet fungerar på Kungsgatan 21 vill säga...

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Martina!



Jag lyser med min frånvaro på både på klubben och på bloggen. Vi har varit sjuka länge här hemma, lungorna och hosta. Mitt mål är att träna på tisdag i alla fall. Lycka till med flytten. Mvh Sofia med welsharna

2009-04-01 @ 10:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0