Svenska rotweilerklubbens årsmötes-utställning

Visst låter det fint! Prima fick äran att delta på utställningen som hölls i Borås i helgen. Jag vistades på Murklevägen för att fira mammas 50-års dag så Elin och Anna tog hand om min lilla donna. Det är tur att det finns snälla människor som ställer upp när jag vill hjälpa mamma! (Som förövrigt sitter på ett plan till Rom idag...)

Resultatet för Prima blev en fin 2:a placering med hederspris i valpklassen 6-9 månader. För hennes syskon och mamma gick det också finfint. Annas tik Indra (Grindsjöns Segra) fick ta emot pris för Årets tik, så jag kan tänka mig att det var en tillfredställande helg för Kennel Gotlandica!


Kommentarer
Postat av: Barbro Westergren

Äntligen blev det tid att sitta ner och läsa Primartina - bloggen. Vilken härig läsning och så roligt att se bilderna. Ni är ju så "fotogenika" båda två. Prisbucklan ser verkligen imponerande ut och Prima verkar stolt över den. Tack för mammahälpen häromsistens!

kram

mamma

2009-03-18 @ 20:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0